- cerere de finantare ( primiti de la noi prin email)
- copie act de identitate reprezentant(i) legal(i) firma “conform cu originalul”
- FISA specimen de semnatura( DIN BANCA) pentru persoana care va semna contractul de leasing si pentru persoana/ persoanele care au semnat decizia consiliului de administratie/ hotararea AGA
- Ultimul bilant cu anexe prevazute de lege si balanta de verificare aferenta
- ultima balanta lunara
- copie dupa certificatul de inmatriculare de la Registrul Comertului
- copie dupa certificatul de inregistrare in scopuri de TVA
- copie statut si contract sau copie act constitutive
- decizia consiliul de administratie/ hotarare AGA (daca este cazul)
- imputernicire din care sa reiasa numele persoanei autorizate sa semneze in numele firmei (daca este cazul)
- certificate constatator recent (nu mai vechi de 30 zile)
Dupa trimiterea actelor va garantam un raspuns sigur in termen de maxim 3 zile!
email la : leasingromania@gmail.com sau sunati la 0753/481045 sau 0770/354047
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu